امیربدیری ^دانلود نرم افزار دانلود فیدیو  دانلود اهنگ دانلود مداحی+پاتوق اس ام اس عاشقانه وبی وفایی ومباحث دوستانه **امیربدیری**
امیربدیری ^دانلود نرم افزار دانلود فیدیو  دانلود اهنگ دانلود مداحی+پاتوق اس ام اس عاشقانه وبی وفایی ومباحث دوستانه **امیربدیری**

امیربدیری ^دانلود نرم افزار دانلود فیدیو دانلود اهنگ دانلود مداحی+پاتوق اس ام اس عاشقانه وبی وفایی ومباحث دوستانه **امیربدیری**

سکوت تلخ

عکس و اشعار عاشقانه تقدیم به او........

گفته بودی می شوی هم راز و هم آوای من


می سرایی عشق را در خلوت شبهای من


گفته بودی در کنارم تا ابد می مانی و


همره دل می شوی در شادی و غمهای من


گفته بودی بین ما دیگر نمی آید فراغ


گفته بودی می شوی یاد دل تنهای من


آه اما امشب از آن کوچه ها رفتم ولی


باز هم تنها صدای شعر تو بود و صدای پای من


نامه های تو هنوز از عشق لبریز و چه سود

تقدیم به تو که لایق عشقی تا ابد عاشقتم همنفسمZ

که خودت رفتی و مانده این شب یلدای من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد